Explore. Dream. Discover.

Saturday, February 10, 2007

Where cultures meet...


Ve Stellenbosch je zhruba 300 zahraničních studentů, což dává velkou šanci poznat lidi ze všech možných koutů světa. Nejvíc je tu Američanů, Němců a Holaďanů a je to jejich mínus, protože mají tendence držet pohromadě. Kdežto já, která jsem tu jediná z ČR, mám hodně omezené možnosti se potkat s ostatními Čechy. :) A tak jsem se seznámila například se dvěma studenty ze Saudské Arábie a můžu říct, že to bylo hodně zajímavé setkání. :)


Takže, jak asi všichni víte, Saudská Arábie je muslimská země. A když se s takovým muslimem potkáte, máte chuť mu klást hodně otázek, abyste zjistili, jak to tam teda vlastně funguje. :) No, a věřte nebo ne, normální muslim je fajn člověk, který na všechny tyto otázky s úsměvem odpoví! Takže jsem se dozvěděla třeba tohle:

  • v Saudské Arábii je legální mít až 4 manželky, takže jsme se Solimona zeptaly, jestli je to i běžné. Odpověď: Ne! Ne že by to stálo moc peněz, ale víš, kolik to znamená problémů, mít doma čtyři manželky? :)

  • že muslim, který je opravdu muslim, vážně nepije alkohol. Takže bych si měla dávat pozor na jazyk, protože když jsem Solimonovi řekla, že v tom dortu, co zrovna jí, je určitě rum, chudák přestal jíst... :)

A tož tak to je. Koho tu máme dál? Pár Švýcarů (jedna super holka, ale taky jsem potkala dva Švýcary, kteří mě odmítli doprovodit o půlnoci domů, ačkoli bydlí ve stejné budově jako já, protože byli na kolech... :)) Uvidíme, koho to ještě potkám zajímavého. :)

0 comments:

Places I've been through, travelled through, live at...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com