Explore. Dream. Discover.

Saturday, February 10, 2007

můj první školní týden v JAR...


... byl hektický, ale fajn. Nejspíš mě čeká hodně práce, ale věřím, že to bude stát za to.


Tady jsou moje kurzy:


  • Conflict Resolution - učí to člověk, který jezdí (nejen) po Africe, kde v různých zemích pomáhá vyjednávat mír apod., vypadá to hodně zajímavě.

  • Afrikaans for beginners - údajně budu schopná se na konci semestru dorozumět v afrikánštině... to jsem teda zvědavá :)

  • Conflicts in Africa - název mluví sám za sebe.

  • Politics and Cultural Change in Contemporary South Africa. Tenhle kurz jsem si vybrala, abych se dozvěděla co nejvíc o JAR. Jediná jeho "chyba" je, že z 25 studentů je 21 Američanů. A nic proti nim, jen někteří by se nad sebou měli zamyslet. :) Když přijde čas na diskuzi, najdou se tam tací, kteří by se mohli přetrhnout, jen aby něco řekli (a často opakují ty stejné věci pořád dokola, ale, aspoň to tak vypadá, někteří Američani milují, když můžou něco říct, bez ohledu na to, že je to úplná blbost... :)). Tak uvidíme, někdo je bude muset zastavit :))).

  • Comparative African Politics and Democratization. Co se teorie týče, to už všechno umím. ale o Africe toho vím tak málo, že už se nemůžu dočkat, až se začnu učit. :)

A to je vše... jestli vás ještě něco zajímá, tak stačí kliknout na "comment" a napsat mi ;).

2 comments:

Anonymous said...

Ja myslim, ze je lepsi se vyjadrit i za cenu toho, ze ostatni si budou myslet, ze jsem debil...Protoze tomu me ceska skola nenaucila a nez neco reknu, radsi si to mockrat rozmyslim, protoze je clovek zvykly byt utnut , ze neco je proste blbe apod...
Predmety zni zajimave...
Tady prsi...Ale jinak fajn...Napsala bych vic, ale to je jedno

Baryka said...

No jo, ale je vyjádřit a vyjádřit... Když slyšíš stejný komentář desetkrát během půl hodiny, tak to trochu ztrácí smysl :) Takže myslím, že ani jeden extrém není dobrý.

Places I've been through, travelled through, live at...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com