Explore. Dream. Discover.

Saturday, February 17, 2007

Romeo a Julie - Mayanardville Open-Air Theatre


14. února, na Valentýna, jsem za 95 Randů jela do Cape Town, abych v místním venkovním divadle shlédla místní produkci Romea a Julie. Místo, kde se celá událost kkonala, bylo nádherné (viz foto, i když hodně špatné kvality :)), představení otřesné... Nebudu to moc protahovat, myslím, že stačí popsat jednu scénu: slavná balkónová scéna, kde Romeo vyznává lásku Julii (následuje "Romeo, Romeo, proč jsi vlastně Romeo...", nebo tak nějak :)) - Romeo, v tomto případě, ležel před Juliiným balkónem a masturboval. A vypadalo to dost reálně. Nějak mám pocit, že takhle si to Shakespeare nepředstavoval. :) Zlatý Shakespeare na Hradě.


No, bylo to navíc dost dlouhé, takže jsem ke konci už jen pozorovala mraky a čekala, až se otráví... Myslím, že s divadlem jsem tu tak nějak skončila, aspoň s tím profesionálním :).

1 comments:

Anonymous said...

Vcera jsem videla Babel a tam maly marocky chlapec onanoval, nic proti tomu, ale jeho vyplazeny jazyk a ten vyraz me tezce odpuzoval...:-) Jakoze nic proti, ale nemusim se na to divat..:-)

Places I've been through, travelled through, live at...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com