Explore. Dream. Discover.

Sunday, February 04, 2007

NÁVŠTĚVA KOSTELA V JAR


Tak dnes jsem si vyzkoušela něco, co bych v Evropě asi nezažila. Šla jsem do jihoafrického kostela na nedělní mši. Přišly jsme tam a sál byl plný lidí, většina z nich byla zhruba mého věku, všichni zpívali. A zpívali a zpívali, jak milují Ježíše apod. Potom se jeden kněz ujal slova, potom zase zpěv, pak mše...

Musím říct, že to bylo hodně intenzivní. Lidi nejen zpívali, někteří tleskali, jiní podupávali do rytmu, napřahovali ruce k nebi, někteří dokonce brečeli. A celou mši hodně prožívali, reagovali na to, co kněz říká... Absolutně neevropské, nejen provedením, ale hlavně počtem lidí tam. Zajímalo by mě, co za tím vězí, že tu tolik mladých lidí chodí do kostela, protože vážně CHTĚJÍ. Lidi seděli i po mši před kostelem a modlili se. Asi chápete, že zrovna pro mě je tohle něco absolutně nového, tak jsem se chtěla podělit o další zážitek. :) Snažím se poznat JAR v celé její kráse :) Zatím se mi to docela daří, no ne? ;)

4 comments:

JV said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Baru, a ty se jako na te fotce modlis? Uz se mi zas pokazil pocitac, t6akze pisu z Johnovyho...asi pujde zas na tri tydny do opravny...No nic. Fakt zajimave/.//jeste web me kamaradky vodnarky z Noveho Zelandu, caj a takhle uplne nejradsi snidam}]]]]

Anonymous said...

Pani,toz sem to teda vsechno precetla, uzasny!!!!

Anonymous said...

Just to let u know Bau, ze se Tvym blogem porad nekomu chlubim a furt to nekomu ukazuju :o) hihi A taky ze uz jsem si Tvou email.adresu konecne ulozila, takze ted uz jenom odeslat ty fotecky :o) Ofafrujte se panicko!! X

Places I've been through, travelled through, live at...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com