Explore. Dream. Discover.

Thursday, March 01, 2007

SEA KAYAKING

















Hey people! Je čím dál těžší psát česky, znáte to? :) Takže: v neděli jsem si vyzkoušela sea kayaking, což znamená, že jsem jezdila asi 2 hodiny s kajakem po moři. Závidíte? :) No, musela jsem vstávat v 6 ráno, takže to nebylo až tak dokonalé. A teď vám řeknu, jak to teda bylo.

6 ráno budíček, v 7 byl sraz u Neelsie s ostatními účastníky. Asi polovina z nich byli zahraniční studenti, kteří (stejně jako já) nemluví afrikánsky. Organizátoři tento fakt úspěšně ignorovali a celou dobu na nás mluvili afrikánsky.

Nasedli jsme do dodávek a po nějaké době dojeli ke Gordons Bay, kde se odehrála ta důležitá část - kayaking. Dostali jsme instrukce, spoustu informací (jako třeba že viditelnost ve vodě může být až tři metry, což bylo komické, protože voda byla plná planktonu a viditelnost tak nebyla ani tři centimetry...:)). Hned na začátku přišla ta nejlepší část, o to lepší, že jsem nic takového nečekala - viděli jsme lachtany! Plavali kolem nás a bylo to úplně jiné než v zoo :) A pak jsme pádlovali dál na moře, občas zastavili, semtam jsme se Susan bavily místní, afrikánsky mluvící, spolukajakáře naší ználostí afrikánštiny a celkově to bylo fajne. Abych nezapomněla - taky jsem viděla malého žraloka! Pak jsme z nějakého neznámého důvodu zastavili na nějakou dobu na Bikini beach a pak zpátky na břeh.

Po dlouhém čekání na různých místech jsme dál vyrazili k řece na koupání, což bylo taky moc hezké místo, takže celkový dojem z nedělního výletu byl super! (Jen kdybychom nemuseli vstávat tak brzo... po cestě bylo hodně těžké neusnout.)

1 comments:

Anonymous said...

to vypada fakt cool! tady uz je to ale take v rozpuku, pripomina to uz jaro vzduch slunce, jeste trochu vic stupnu a jsem vyheppena:-))))
Hey people znam! Ze me uz padaji jen anglicismy...dnes first tennis lesson. it was cool, he is a tough instructor:-)so enjoy and post some more cool stuff, it is really highly readable:-)

Places I've been through, travelled through, live at...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com