Explore. Dream. Discover.

Saturday, March 24, 2007

RUGBY GAME


Tak jsem se dnes nechala přesvědčit, že když jsem v JAR, měla bych vidět zápas rugby (protože to je jeden z národních sportů). A tak jsem šla. Hrála naše univerzita proti jiné univerzitě (Maties vs. Tuks, ať je to, kdo je to :); my jsme Maties) a stálo to jen 5 randů. A byl to opravdový zážitek, protože nudnější sport jsem ještě neviděla. :) Uf, prvních 45 minut se zdálo jako věčnost! Ti chlapi jsou škaredí, pointa celé hry je "zabij je všechny" (a fanoušci občas křičí na hráče věci jako "Kick his head!!!") :) a kdybyste viděli, kde všude se při tom ochytávají!!! :) No, takže jsem tam šla a můžu říct, že jednou mi to bohatě stačilo. Taky tam byly roztleskávačky - nejhorší "tanečnice", jaké jsem kdy viděla. Jak říkám - obrovský zážitek :).

0 comments:

Places I've been through, travelled through, live at...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com