Explore. Dream. Discover.

Friday, March 09, 2007

HERMANUS


Minulý týden, 3. 3. jsme se vydali s našimi saudskoarabskými kamarády do Hermanus na pláž. Já jsem původně měla jít na tůru, která by určitě byla super, protože se mělo spát v jeskyni a druhý den slaňovat, jenže byla zrušená kvůli počasí. a tak jsem si řekla, že přece nebudu sedět doma, když ostatní jedou. Ehm, jasně - má smysl jet na pláž, když prší? :)

Cesta trvala asi dvě hodiny a ano - celou dobu pršelo. Pořád jsem věřila, že naši saudskoarabští přátelé mají plán B. Když jsme dojeli do Hermanus, došlo mi, že není žádný plán B. A tak jsme šli na oběd, protože bylo fakt škaredě a lilo. Obědy, večeře apod. s nimi ale taky stojí za to, protože vždycky mají argument, proč by měli platit oni a my ne. Věřte mi, vždycky jsem měla snahu platit za sebe, ale po několika pokusech jsem to vzdala. Nejdřív řeknou, že v Saudské Arábii vždycky platí muž. Když zjistí, že to na ás moc nezabírá, tak řeknou, že my přece studujeme a oni pracují, takže by měli platit oni, protože studenti přece nemají peníze. :)

Takže jsme poobědvali a pak - a to jsem byla fat překvapená - jsme jeli na pláž!!! Venku byla strašná zima, pršelo, ale všichni (kromě mě :)) vylezli z aut a někteří dokonce vážně vlezli do moře. Co se mě týče - v autě bylo teplo a sucho (navzdory tomu jsem stejně byla potom nachlazená, protože klimatizace v autě dělá svoje). Ale i já jsem na chvilku vylezla, to když jsme se fotili. A na té fotce je jedna úžasná jihoafrická paní, která nedokázala pochopit, že jsem přijela až z Evropy a nevlezla jsem do moře. Takže: slibuju, že zítra tam strávím nějaký ten čas ;)

0 comments:

Places I've been through, travelled through, live at...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com