Explore. Dream. Discover.

Saturday, March 24, 2007

Ještě jednou vízum...

Mám pro vás radu: až pojedete do Afriky a budete se tu snažit něco vyřídit, nechte to na poslední chvíli! Stejně to moc nefunguje a všichni se na vás budou dívat jako na cvoka, když se to budete snažit mít vyřešené hned.
Takže: v úterý se mi konečně podařilo dostat se do Cape Town (veřejná doprava žádná a bez auta je tu člověk občas ztracený....), abych si vyzvedla pas s vízem do Botswany. Na ambasádě mě ale čekalo nemilé překvapení: vízum jsem sice dostala, ale na tři měsíce od data vydání, takže do června. Co na tom, že jsem do žádosti napsala, že jedu v červenci. A aby mě přesvědčili o tom, že jsou to totální idioti (asi ne všichni, ale ten pán, co mi vydal vízum), tak datum vydání víza je dokonce o den dřív, než jsem o to vízum vůbec požádala! Tak co si o nich pak má člověk myslet.
Když jsem se to snažila vyřešit na místě, byli pěkně nepříjemní a bylo mi řečeno, že onen pán tam není, že mám přijít později. Na mou námitku, že nejsem z Cape Town a že prostě nemůžu jezdit sem a tam pořád dokola mi řekli, ať si vezmu svůj pas a zavolám jim později.
Tak jsem zavolala - poprvé neměl milý pán čas. Podruhé jsem se dovolala, ale byly už čtyři hodiny, takže asi spěchal domů a byl ještě protivnější než paní na recepci dopoledne. Ehm... Bylo mi řečeno, že mám přijít v červnu, že mi to bez poplatku změní. Divné, že? Já jim teda moc nevěřím, takže jsem jim napsala dopis (protože maily radši nepoužívají), že to chci černé na bílém. Přece jenom mě to stálo 560 randů. Tak jsem zvědavá, co z nich vyleze tentokrát...

0 comments:

Places I've been through, travelled through, live at...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com