Explore. Dream. Discover.

Tuesday, April 10, 2007

KAYAMANDI DINNER


Pořád ta stejná středa jako ta, kdy jsme byli na návštěvě parlamentu. Stihla jsem toho za ten den fakt hodně. :)


V pět hodin jsem šla do školy a už v 18:30 jsem byla před International Office a čekala na odvoz do Kayamandi, kde nás čekala večeře. Dojeli jsme do restaurace, která byla zároveň moc pěkně vyzdobená a zároveň bylo vidět, že jim chybí spousta peněz (výzdoba totiž nejspíš pocházela z místních dílen, takže byla fakt pěkná, stejně tak talíře apod., ale třeba židle byly dost otřískané, staré...). Na výběr byly různé druhy jídel, od tradiční africké kuchyně po řecký salát (aby byli všichni spokojení :)), ginger beer bez alkoholu a nakonec tradiční jihoafrický dezert (na jména se neptejte, protože si je, samozřejmě, nepamatuju). Bylo to moc dobré, majitel a kuchař v jedné osobě byl moc milý, jen kdybych nebyla tak unavená...


Po večeři jsme nasedli zpět do auta a vydali se do místní taverny (což mě trochu zklamalo, protože já chtěla do pravé shabeen :)). To bylo celkem vtipné, protože nás byla banda asi 12 holek a Mike, v celé hospodě nebyla jinak jediná ženská (jak nám bylo sděleno, manželky musí doma vařit...). Lidi tam byli fajn, buď si nás nevšímali, nebo byli milí. A co mě zaujalo nejvíc, byla velikost lahví, v jakých tam prodávají alkohol. Češi, jakožto velcí konzumenti piva, se mají od obyvatel townships hodně so učit :)


Kolem desáté už jsem byla tak unavená, že jsem musela odmítnou pozvání od jednoho místního "štamgasta" na pivo a byla jsem neuvěřitelně šťastná, když Mike oznámil, že jedeme domů. Moje únava byla tak velká, že jsem dobrovolně nechala kolo před International Office, jen abych byla co nejdřív v posteli... :)


PS: A kdyby vás to zajímalo, tak jsem tam to kolo druhý den i našla. :)

0 comments:

Places I've been through, travelled through, live at...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com