Explore. Dream. Discover.

Sunday, April 15, 2007

Garden Route za tři dny - část 2.


A máme tu sobotu, tedy druhý den. Ráno jsme vstali, myslím, později, než jaký byl plán, ale co už. :) Snídaně byla výborná, takže nám zabrala víc času, než jsme původně mysleli, ale není nad dobrou a vydatnou snídani, že... :)

A pak už jsme, bůhví v kolik hodin, vyrazili na cestu. Cílem dnešního dne byla Knysna [čti Najzna :)], ale po cestě jsme udělali pár zastávek. Mám v tom trochu zmatek, protože jsme zastavovali u různých pláží, takže možná nebudu přesná. Ale vím, že jsme byli na Victoria Bay, a myslím, že jsme se koupali v Sedgefield.
A pak už přes Wilderness Nature Reserve do Knysny. V Knysně jsme napřed navštívili Knysna Waterfront, což je taková pěkná zmenšenina Cape Town Waterfront. Tam jsme udělali pár fotek a hlavně poobědvali (a taky mohli vidět nadšení v Ismaelových očích, když do stejné restaurace, kde jsme seděli, přišla skupinka Španělů :)).

Po obědě jsme se přemístili na Knysna Heads, kde jsme chvilku poseděli, pokochali se krásným výhledem a zase hurá na cestu.

Další zastávka byla poměrně kuriózní - pláž Noetzie. Marnel byla strašně nadšená, že nám musí ukázat překrásné hrady na pláži! Jenže si neuvědomila, že má v autě tři Evropany... :) Došli jsme na pláž (která byla fakt moc pěkná) a ona nám s nadšením ukázala ony "hrady". Ehm... My na to, že ta pláž je pěkná, a pak jí to došlo. :) No, hrady... Však posuďte sami. :)





A pak už zpátky do George, neboť nás večer čekala narozeninová party na farmě. Moje první narozeninová party na farmě. :) Obrovská farma a jinak kolem nic, což bylo docela zajímavé, ale předpokládám, že takhle tu žije dost lidí, kteří nejsou z města. Lidi byli napřed moc milí, ale pak to bylo trošku zvláštní...
Venku pobíhaly děti, byly moc fajn a jelikož je s nima občas větší sranda než s dospělíma, tak jsem se k nim na chvilku připojila. Do doby, než přišel jeden otec a začal se mě dost nepříjemným způsobem ptát, kdo jsem, s kým jsem přijela a tak. Na jednu stranu to chápu, na druhou stranu se mohl zeptat slušně a taky... když mu tam po noci pobíhají děti, tak nevím, co tímhle zamýšlel. Nakonec obrátil, ale stejně to bylo divné.
No, a pak už všichni mluvili afrikánsky. Byla to, podle mě, taková tradiční party boers - všichni pili atd., ale pak najednou stichli a před jídlem se pomodlili... Občas mi to tu připadá, že všichni jsou strašně věřící, ale v podstatě můžou dělat, co chtějí, když si jednou týdně zajdou do kostela poprosit o odpuštění hříchů, nebo tak něco. :)
Každopádně večeře byla výborná, to se musí nechat (jen nevím, z čeho mi pak v noci bylo tak špatně :)).
Bohužel jsem se ale moc nebavila, jak už jsem tu psala, je zvláštní, jak JAR občas vypadá, že v ní žijí jen běloši, a přitom jsou tu v menšině...
Většina účastníků party byla tak nějak starší a všechno věděli nejlíp, ovšem vzhledem k tomu, že se bavili afrikánsky, jsem jim skoro nic nerozuměla. :) Až v momentě, kdy došli na diskuzi o tetování a teenagerech (protože tattoo a teenager zní v afrikánštině stejně jako v angličtině :)). Konkrétně se bavili o tom, že poslední dobou si čím dál víc teenagerů nechává dělat tetování a asi s tím nesouhlasili (zbytek nevím, protože afrikánsky zas tak dobře neumím :)). Když si nás všimli, přešli na angličtinu, aby se zeptali, jestli některá z nás (já nebo Barbara) máme tetování. Tak jsem jim řekla, že já jo, ale že jsem už nebyla teenager, když jsem si ho nechala dělat. Milí přátelští lidé napřed zmlkli, pak změnili téma a víc se s námi nebavili. :)
No, nevadí. My jsme to stejně s Barbarou a Ismaelem zabalili a šli si lehnout do auta (byli jsme tam dodávkou), protože jsme byli příšerně unavení...

0 comments:

Places I've been through, travelled through, live at...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com