Explore. Dream. Discover.

Sunday, April 15, 2007

Garden Route za tři dny - část 3. (a poslední)

A je tu neděle a s ní i poslední den naší Garden Route. Jak už jsem psala, byla jsem nesmírně šťastná, že jsem doma, i když samotná Garden Route by stála určitě za víc dní. A jaký byl náš program?

Noc nic moc... Bylo mi špatně, takže jsem toho moc nenaspala, ale hlavně jsem se bála, aby mi nebylo špatně ještě ráno, protože by to v autě nemusela být velká sranda. :) Ale dobrý... V 9:45 jsme se rozloučili s Romy (majitelka B&B, kde jsme strávili dvě noci) a vyrazili směr Oudsthoorn. Tady jsme zavrhli návštěvu pštrosí farmy, něčeho podobného, a místo toho jeli do Cango Caves. Jak dlouho už jsem nebyla v jeskyni! :) Jeskyně byla obrovská, do jedné "haly" se prý vejde až 2000 lidí, jenže já měla blbý nápad - před tím, než jsme vlezli dovnitř, dala jsem si kafe... Takže asi po 40 minutách jsem nutně potřebovala na záchod, protože v tom momentě už mě opravdu žádné stalaktity nezajímaly. :) Každopádně jsem tak měla možnost projít se celou jeskyní zpátky úplně sama. Vzhledem k tomu, že tour měla trvat hodinu a tak to vypadalo, že všichni budou za chvilku venku, rozhodla jsem se počkat před jeskyní. A to byla chyba. Nakonec jsem čekala asi půl hodiny (zkusila jsem jít zpět, ale bylo mi řečeno, že už tam nikdo není...) a přišla tak o nejzbavnější část prohlídky. No nevadí, vynahradím si to snad v červenci. :)

V Oudsthoorn jsme jen poobědvali a pak už po Route 62 zpět do Stellenbosch. Čekala nás dlouhá cesta, ale pozorování okolí za to stálo. Zastavili jsme na pár benzínkách, a hlavně teda u Ronnies Sex Shop, což je taková zvláštní atrakce. Myslím, že kdyby k tomu jménu kdysi někdo nepřipsal "Sex", to místo by už bylo dávno zavřené, protože to stojí uprostřed ničeho a je to docela podivnej pajzl. :)
Doma jsem byla asi v devět hodin a naši třídenní Garden Route jsme zakončili tím, že Marnel dostala pokutu za překročení povolené rychlosti (jak nám den před tím vykládala, jak je ráda, že jsou na to přísní :)) a nutila nám, že bychom jí měli aspoň půlku zaplatit. Jak jsem byla ráda, že už s ní nebudu druhý den sedět v autě! :)


0 comments:

Places I've been through, travelled through, live at...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com