Explore. Dream. Discover.

Saturday, June 02, 2007

VÁNOCE V AFRICE... V KVĚTNU :)


20. května kolem jedenácté v noci jsem dostala výborný nápad inspirovaný balíčkem od paní Šimšové. Respektive obsahem balíčku... Přišly jsme domů a mně leželo na stole pět svíček, takových těch malých, vánočních... A tak jsem se rozhodla, že si uděláme malé české Vánoce :)

Holky napřed nechápaly, na co se chystám, ale nakonec jsem zlákala aspoň Jill, aby se těch Vánoc zúčastnila se mnou. Vzala jsem skleněnou mísu (abychom předešly požáru, protože o Vánocích hoří všechno, i vany :)), zapálila svíčky a ... spát jsme šly asi dvě hodiny poté. :) Nevěřila bych, že budou hořet tak dlouho! A tak jsem se rozhodla, že se s vámi o květnové africké Vánoce podělím. Pokusím se ze všech těch fotek vytvořit něco jako foto-story, když se to nepovede, budou aspoň fotky. :) A ty najdete tady: Africké Vánoce na konci května.

0 comments:

Places I've been through, travelled through, live at...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com