Explore. Dream. Discover.

Saturday, June 23, 2007

Kirstenbosch Botanical Gardens

Jednu květnovou sobotu jsme se rozhodli využít slunečného počasí a vyrazili do Cape Town na piknik do Kirstenbosch Botanical Gardens (jejich stránky zde). Samozřejmě jsme nejdřív musely (já, Jill, Susan a Geral, kdo jiný :)) sehnat odvoz, což ale nebyl velký problém, protože Suliman jel do Cape Town stejně. A nakonec tam kromě nás byl tedy ještě Suliman, jeho saudskoarabský kamarád, jehož jméno si nemůžu zapamatovat, a jeho namibijská sousedka (vím jenom, že její jméno v arabštině znamená Úplněk :)) se svou kamarádkou.
Kirstenbosch je největší botanická zahrada v JAR a je tam vážně krásně (takže až budete v Cape Town, musíte se tam jít podívat). Vzala jsem svoji British Airways deku, holky napekly cookies, nachystaly jsme sendviče a všechno ostatní, co je potřeba pro správný piknik, a mohli jsme vyrazit.


Počasí se nám vydařilo, kolem běhala spousta tlustých ptáků :), kteří se nám občas snažili ukrást nějaké jídlo, a vůbec to byl fajn den.


Po nějaké době nám ale slunce dalo jasně najevo, že už je podzim, a začalo hodně rychle zacházet. A tak, aby nám nebyla zima, vydali jsme se na průzkum místní flóry. Vzhledem k tomu, že jsem byla jediná, kdo si u vchodu koupil "mapu" (stála mě celé 3 randy :)), jmenovala jsem se průvodkyní a vedla jsem nás k místům jako Enchanted Forest (který vůbec nebyl enchanted), Fragrance Garden, Useful Plants Garden a podobně.

A zbytek se vám pokusím popsat pomocí fotek, ať víte, jak tam je krásně. :) (A ta žlutá kytka se jmenuje "Mandela's Gold" (Strelitzia reginae Aiton) a je fakt krásná, nemyslíte?)




0 comments:

Places I've been through, travelled through, live at...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com