Explore. Dream. Discover.

Saturday, June 23, 2007

Aktuální informace :)

Tak mě napadlo, že sem napíšu i něco aktuálního, ať tu nejsou jen květnové události. Je konec června, příští týden v neděli už budu na cestě do Namíbie, takže toho teď mám opravdu nějak hodně.
Zkoušky mám úspěšně za sebou už nějaký ten pátek, takže dokonce znám i výsledky (mimochodem zkoušky tady, to je neuvěřitelná byrokracie :)). A teď "pracuju" na bakalářce, což znamená asi tolik, že procházím a kopíruju hromady knih, abych měla základ pro psaní, které začne až v ČR. V podstatě mám spoustu času, protože bakalářku mám odevzdávat až někdy v listopadu (?), ale materiály jsou tady, což mi to značně komplikuje.

A abych byla úplně aktuální - dnes je tu nic moc počasí. Oproti včerejšku, klasicky, obrovská změna, ale snad se to zase brzo vrátí k příjemným teplotám a sluníčku. Přeju všem, kdo to ještě po tak dlouhé odmlce nevzdali a čtou, pěkný den. :)

0 comments:

Places I've been through, travelled through, live at...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com