Explore. Dream. Discover.

Saturday, May 19, 2007

TABLE MOUNTAIN


Tak jsem tak konečně vylezla. Po několika měsících v JAR jsem zdolala největší atrakci Kapského Města - Stolovou horu. Upřímně řečeno, když jsem v 6 ráno vstávala, říkala jsem si, že to byl pěkně hloupý nápad. Taky jsem zjistila, že je tu po ránu docela zima. Ale nakonec bylo krásné počasí a stálo to za to. Skoro celá cesta nahoru byla lesem, takže ve stínu, což jsme asi všichni náležitě ocenili. Jediný problém byl ten, že nás bylo celkem hodně a někteří měli tendence zastavovat se každých pět metrů, což mi po nějaké době pěkně lezlo na nervy (hlavně proto, že se nedalo je obejít...).


Přes Skeleton Gorge jsme došli k Maclears' Beacon, odkud už to byl jen kousek k vrcholu. Teda - vrcholem Stolové Hory nejspíš je kopa šutrů, protože jinak je to fakt placaté. I když ne tak, jak to vypadá ze spodu.



Nahoře jsme poobědvali a pak už přes Nursery Ravine zpátky do Kirstenbosch Botanical Gardens, kde jsme celou túru zahájili. Doufám, že se tam ještě podívám, protože jsem netušila, jak je tam krásně!


0 comments:

Places I've been through, travelled through, live at...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com