Explore. Dream. Discover.

Friday, May 18, 2007

Movies, movies...

Tak mám zase co doporučit. Minulý pátek nám ve škole pouštěli INVISIBLE CHILDREN, což jsem si nemohla nechat ujít. A taky že to stálo za to. Tak pokud vás zajímá, jaký příběh našla v Africe banda mladých Američanů, tak se na to podívejte. Najdete mimo jiné odpověď na otázku, kdo to jsou "night commuters" v Ugandě (já to věděla předem, protože jsem o tom psala článek do jednoho předmětu :)) Není to vůbec veselé, ale TIA...

A taky se konečně do Stellenbosch dostal THE LAST KING OF SCOTLAND. A když je to o Ugandě, tak jsem to musela vidět. No, nebudu vám prozrazovat děj, samozřejmě. Jen teda upozornění: je to film, kde se dějou různé věci, ale nikdy to není ukázáno, prostě jen víte, co se stalo, ale nevidíte to... A tak když se ke konci schyluje k hodně nechutné scéně, můžete si myslet, že to neukážou. A oni jo... Tak na to bacha :)
Z kina jsem odcházela s hlavou plnou nepříjemných myšlenek, Uganda je smutná země...

0 comments:

Places I've been through, travelled through, live at...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com