Explore. Dream. Discover.

Saturday, May 26, 2007

Když je zima v Africe :)

Zima sice začíná oficiálně až za měsíc, ale občas je tu docela chladno už teď. Přes den to je fajn, protože máme zatím štěstí a každý den svítí sluníčko, takže mně to spíš připadá jako pěkné jaro (ne tak Afričanům, kteří začínají nosit kabáty, rukavice a šály, když teplota klesne na 20 stupňů :)). Dokud neprší, jsem spokojená...

Horší je to v noci, protože v Africe se na noc fakt ochladí. A když to byla pravda v létě, není důvod, aby to nebyla pravda v zimě. :) A tak tu máme v noci fakt chladno. Samozřejmě to má hooodně daleko od naší zimy (ne té letošní :)), ale musíte si uvědomit, že jihoafrické byty jsou trochu jiné než ty naše. Jednak tu snad nikde není topení (topíme občas tak, že zapneme troubu - elektrickou - a necháme ji otevřenou; holky v Brně ví, že to funguje, ale naše trouba je bohužel dost miniaturní, takže se teplo drží jen v jejím blízkém okolí :)). A pak taky, aspoň v Concordii, platí, že slovo "těsnění" se v souvislosti s našimi okny vůbec nedá spojovat.

A tak jsem začala spát ve spacáku a je to výborné! V noci je mi teplo, protože mám spacák, a ve dne zase proto, že je venku krásně. Zima v JAR, je celkem fajn (zatím a se spacákem :)).

0 comments:

Places I've been through, travelled through, live at...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com