Explore. Dream. Discover.

Thursday, May 17, 2007

And he ate only pops that were lolly... aneb literatura :)

Kromě dobrých filmů jsem se tu dostala i k pár dobrým knížkám. Kvůli bakalářce jsem pátrala po "township literature" a musím říct, že všechno, co jsem zatím přečetla, stálo za to. Takže doporučuju tyhle autory: Alex La Guma, Morgane Serote, Richard Rive. Víc toho zatím nevím.

Konečně jsem si přečetla Malého prince (vážně jsem kvůli tomu musela do Afriky? :)) a pokud jste na tom tak jako já do minulého týdne (tj. nečetli jste), taktéž doporučuju.

A na závěr: James Thurber - The 13 Clocks. Výborná knížka, už jsem ji stihla přečíst dvakrát! :) Bohužel je v ČR dost těžké ji sehnat (jestli vůbec možné), každopádně můžu jedině doporučit, už dlouho jsem se u čtení tak nebavila. Způsob, jakým je to napsané, je naprosto dokonalý (a my doteď s holkama používáme fráze z oné knížky... ).
A tady máte ukázku:
There was an old coddle so molly,
He talked in a glot that was poly,
His gaws were so gew
That his laps became dew,
And he ate only pops that were lolly.
Takže jestli se vám zadaří onu knížku někde najít, přeju hodně zábavy. :)

0 comments:

Places I've been through, travelled through, live at...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com