Explore. Dream. Discover.

Wednesday, January 31, 2007

"Zlatá africká mládež"


Cat mě vyzvedla hned první den mého pobytu s tím, že s ní budu do pondělí (přiletěla jsem v sobotu a nakonec se to protáhlo do úterý). A byla jsem za to taaak vděčná!!! Zaprvé mám Cat ráda a za druhé mi bylo pekelně smutno... (takže jsem si hned „dekorovala“ pokoj, který je mimochodem moc fajn – mám vlastní koupelnu, dvakrát týdně to tu někdo uklidí, fajn výhled :))
Strávit čas s Cat znamenalo být u ní v Sommersetwest, koupat se v bazénu, potkat se s rodiči (moc prima lidi), jít do kina na Blood Diamond (hlavní role – Leonardo di Caprio, točeno částečně v Cape Town), ale taky jít na pivo („go for drinks“) nebo strávit den na pláži. Ale všechno bylo fajn.
Díky tomu všemu jsem se seznámila s kamarádkami od Cat, které jsem si pracovně nazvala „zlatou africkou bílou mládeží“ :). A nemyslím to zle, byly všechny fajn, jen jsem přemýšlela, jestli si někdy uvědomují, co všechno mají v porovnání s ostatními obyvateli této krásné země... Takže stručně – chodit na pivo každý den, dělat nic tři měsíce v kuse apod. je tu celkem běžné, ale jen pro vybrané. Aspoň to tak vypadá. Ale nemyslím to zle, nekritizuju, jen konstatuju.

0 comments:

Places I've been through, travelled through, live at...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com