Explore. Dream. Discover.

Wednesday, January 31, 2007

JINÝ KRAJ, JINÝ MRAV


Čím déle tu jsem, tím více si zvykám na odlišnosti, takže je nejvyšší čas je zaznamenat, dokud mi ještě připadají zvláštní. :) Například:
Přecházení přes silnic – kdybych počítala s tím, že přejdu tak snadno jako doma (tj. že mě řidiči na přechodu pustí), asi bych tu už nebyla. :) Když už začnete přecházet, je asi 80% šance, že vás řidič radši nějak záhadně objede, než aby zastavil a počkal, až přejdete...
Když někdo řekne, že dnes bude něco v provozu, moc s tím nepočítejte. Vlastně mě ani nepřekvapilo, když jsem zjistila, že moje nová student card, kterou jsem dostala v pátek, nefunguje... Jenom je to trochu nepraktické – bez ní se nedostanu „domů“.
A jasně – jezdí se tu na špatné straně silnice! :D
A abych nezapomněla – jihoafrické slunce... Tak na to si asi nikdy nezvyknu :) (ale třeba dnes bylo fakt pěkně, jojo, když to nepůjde do extrémů jak minulý týden, budeme mít pěkné léto :))

Když se to vezme kolem a kolem, zatím jsem nenarazila na nic, na co by se nedalo zvyknout. A líbí se mi tu.

0 comments:

Places I've been through, travelled through, live at...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com